امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

مهمان‌های شیک‌پوش عروسی، دزد گوشواره طلا دختربچه بودند

  • کد خبر: ۱۶۲۵۹۱
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
مهمان‌های شیک‌پوش عروسی، دزد گوشواره طلا دختربچه بودند
جمعه‌شب بود که ماجرای مرموز سرقت گوشواره‌های یک دختربچه، یک مجلس عروسی در جاده کلات مشهد را به هم ریخت.

ابوعطا | شهرآرانیوز؛  جمعه‌شب بود که ماجرای مرموز سرقت گوشواره‌های یک دختربچه، یک مجلس عروسی را به‌هم ریخت. موضوع سرقت در این تالار عروسی بلافاصله به پلیس گزارش داده شد. این چهارمین‌بار بود که سرقتی مشابه این به پلیس اعلام می‌شد. مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و توانستند با شناسایی یک خانواده شیک‌پوش که مهمان این عروسی بودند، راز سیاه سرقت‌ها را کشف کنند.

از لحظه‌ای که ماجرای مرموز گم‌شدن گوشواره‌های ۲۰ میلیون تومانی یک دختربچه در تالار عروسی واقع در جاده کلات، مهمانی را به‌هم ریخت، مالک تالار بلافاصله در‌های خروجی را بست و تا رسیدن مأموران کلانتری خلق‌آباد، اجازه خروج به هیچ فردی نداد؛ چون پای آبرو و اعتبار مجموعه‌اش در میان بود.

با حضور مأموران در تالار، مال‌باخته موضوع سرقت را برای پلیس چنین بیان کرد: برای شرکت در مراسم عروسی یکی از اقوام، همراه با خانواده در تالار بودیم که موقع شام متوجه گوش‌های بدون گوشواره دختربچه‌ام شدم. وقتی از او پرسیدم گوشواره‌هایش را چه کرده است، گفت که خانمی آن‌ها را از گوشش درآورده است. با اعلام این اظهارات، مأموران دوربین‌های مداربسته را بررسی کردند و دراین‌میان، توجه‌شان به خانمی جوان جلب شد که حرکاتی مشکوک داشت. وقتی از خانواده عروس و داماد درباره هویت این فرد سؤال کردند، مشخص شد که نه‌تن‌ها او را اصلا نمی‌شناسند، بلکه او مهمان ناخوانده این مراسم است.

هم‌زمان با فراخواندن مهمان مشکوک، مشخص شد که شوهر سی‌ساله و پسر چهارساله‌اش نیز در قسمت آقایان حضور دارند که مرد هم برای توضیح احضار شد.

مهمان ناخوانده شیک‌پوش که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در رویارویی با ادله و مستندات کشف‌شده به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت طلا‌های دختربچه شاکی که بیرون تالار در حال بازی بود، اعتراف کرد. متهم سی‌وسه‌ساله در ادامه تحقیقات باتوجه‌به گزارش سه فقره سرقت مشابه دیگر، در مجموع به چهار فقره سرقت گوشواره‌های کودکان در تالار‌های برگزارکننده مجالس عروسی و فروش آن‌ها به مال‌خر اعتراف کرد.

رئیس‌پلیس مشهد با هشدار به شهروندان برای همراه‌کردن طلا با کودکانشان که ممکن است به قیمت جان آن‌ها تمام شود، بیان کرد: بررسی‌ها نشان داد منزل متهم در همان نزدیکی تالار بوده است و شب‌جمعه خانوادگی به‌صورت ناخوانده برای بزم عروسی و صرف شام به داخل مجالس می‌رفته‌اند و با پرسه‌زنی در اطراف تالار، دختربچه‌های خردسال را طعمه می‌کردند و طلاهایشان را می‌ربودند.

سرهنگ احمد نگهبان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، درباره نحوه ورود متهمان با مجالس تصریح کرد: سارق در روز‌های آخر هفته با خانواده‌اش با یک دستگاه خودرو پراید پس از شناسایی تالار‌های شلوغ، وارد مجلس می‌شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->